Veronica Sandahl

Min första dag i skolan
Dag 3.

23 Augusti 2010.

Jag ska inte skriva så mycket. Bara säga att min första dag i Gerlesborg-skolan gick jättebra. Vi hade introduktion, guiding runt området, presentation av första och andra årseleverna, underbar lunch och en liten grupp uppgift som handlade om "Vad är konst?". Vi var indelade i grupper och vi skulle göra oss varsin stor bild där vi ska presentera tillsammans "Vad är konst?" (vi hade en timme på oss.), knepig uppgift.
Kl 18:00 på kvällen var vi på gästföreläsning av en konstnär som heter Maja Hammaren. Mycket intressant! 

Nu har jag ingen hemlängtan längre! Känns väldigt skönt!  

Puss och Godnatt

Är står vi å köar för lunchen! Bestående av en mycket god sallad med lufttorkad bacon. mmmmDetta är min grupps presentation över

En av mina klasskamrater. Jag tror att hon heter Lina. Får fråga igen för säkerhet skull :P Så mycket å komma ihåg!
#1 - lena

har tänkt på dig. god natt.

#2 - Mamma o Arne..

Va' gôtt å höre, att allt var okej då!

Nu sover vi gott inatt! Kramiz!!

#3 - Angeliqa o mitzy

Hur många e ni i klassen? Och hur bor de andra??