Veronica Sandahl

Nyfärgad...
3:e november 2010.


Jag älskar att färga mitt hår! Jag har färgat den svart, mörkbrun,guldbrun, brunt, knallrött, blonda slingor och mahogny!

Men sist jag färgade mitt hår var innan skolstarten så tills igår hade jag typ två cm lång utväxt!

 Inte snyggt men jag upptäckte att mitt naturliga hårfärg ligger mellan cendré och mörk askblond. För ett tag sen funderade jag på att kanske spara ut mitt hår och se hur jag ser ut med mitt naturliga hårfärg.

Jag är korthårig så det går fort att se resultat.

Men sen ändrade jag mig och köpte "Loreal couleur experte" och dumpade kemikalierna i håret!

Det är för roligt att färga!

nyfärgad





"Loreal Colour experte", med både färgning och slingning i paketet är nog den bästa jag har använt. Håret ser mycket snyggare ut med lite slingor i än med bara enfärgat! 

Jag trivs bäst att vara rödhårig!


Imorn kommer jag, mamma och hennes kompisar att en tur till Bergvik och shoppa lite!


Vi hörs!



#1 - ann-louise

Du passar bra i den färgen, Veronica. Kul att du följer med oss till Karlstad. Ses imorgon!

#2 - Elvira Eriksson

Tänkte också färga håret med det märket! Hoppas bara slingorna inte blir misslyckade!:)