Veronica Sandahl

Sista dagen på Rörviks

 

28:e Augusti 2011

En vecka har nu gått, kan inte tro att tiden går så fort! Räkskivan gick jättebra, god mat och mysig stämning. Tyvärr vann inte min grupp Drak-tävlingen men vi gratulerade dem som vann, jag tror att deras drake kom upp till nästan 1 km upp i luften, det var roligt att se hur den var som en liten vit prick uppe i himlen. Men samma dag fick vi alla våra nycklar till våra ateljer och jag har fått turen att få en bra ateljé nära skolan, jag har gott om utrymme och jag delar ateljelägehenten tillsammans med kamraten Sam. Den innehåller både kök och badrum så det känns bra att man kan installera lite mat i kylskåpet så man kan ta lite mellanmål och kvällsmat medans man jobbar.


För jobba hårt tänker jag aboslut göra!



Idag var det förresten min sista dag på Rörviks camping. Jag har sommarjobbat där hela sommaren och det är nog det bästa jobb jag har haft hittills. Har trivts jättebra med mitt arbete som receptionist och mina arbetskamrater och cheferna Jonas och Helen har varit hur rara som helst.

 Rörviks

Vi syns nog igen nästa sommar! :)