Veronica Sandahl

Loppis i Hunnebo och Kungshamn
22 Januari 2010.

Angelica och Linda kom tidigt imorse till hämtade mig för att ta oss en liten tur runt om Hunnebostrand och Kungshamns loppisar.
Det var planerat innan att vi skulle ut å shoppa, men jag var helt oförberedd när dom kom till min dörr vid tio tiden på morgonen och överraskade mig!  Jag bara stod där med bara pyjamas, osminkad ansikte, gapande glad mun och bad dem att stiga på. Jag bad dem att vänta ett litet ögonblick så jag kunde kasta på mig lite kläder och smink och sedan stack vi.  Detta hade jag inte väntat mig! ;P
Idag så har vi (Jag, Angelica och Linda.) varit på loppis i Bovallstrand och i Kungshamn och små handlat lite. Angelica handlade lite snygga kläder, spets och kavajnålar. Linda inget. Jag själv fyndade lite böcker bla en bok om Picasso, en vhs film "Tio orsaker att hata dig" och en Harlequin pocket.
Loppisen i Hunnebo var liten och mysig men loppisen Väjern i Kungshamn var jättestor och deras lokaler var fullsmockade med saker!
Jag menar fullsmockat!
Dom hade allt!


Väjern
Väjern
väjern
Det var jättekul att gå runt å kolla! Efteråt var vi på Kungshamns ICA och storhandlade samt köpte ingredienser till Pizza som vi ska tilllaga ikväll! Mums!
#1 - Jessica

Jag tror att jag har varit på den loppisen i Kungshamn :) Verkligen stort! :)

#2 - mamma

Det verkar som Ni har haft en trevlig lördag!

Till vår/sommaren ska du försöka ta dej till en loppis, i Sannäs! En BAUTAstor loppis i flera lokaler. (stängd nu på vintern)

Var inte du med dit en gång förresten?...

Ha det bra! Kramiz

#3 - Alicia

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!