Veronica Sandahl

Slututställning och Syrrans födelsedag


6:e Maj 2012

 

 

Igår lördag 5:e Maj var det ÖPPET HUS i skolans galleri och i Konsthallen!






Under veckan var det planering och upphängning av våra konstverk. Det tog 3 dagar att bestämma hur verken skulle placeras och hängas upp. Jag var med i gruppen som hade hand om skolans galleri, där fokusen är Höst och Vår termins alla kurser som vi har deltagit. Fotografi, Grafik, Parafras, Kroki och Collage.










I Konsthallen visas våra bästa arbeten som vi har gjort och jag anser att årets slututställning är den snyggaste utställningen vi har haft hittills! Alla har verkligen gjort sitt allra bästa och tack vare hur de är upphängda och placerade, får man ett brett perspektiv över våra unika kreativiteter och talalnger.





Under dagen blev en av mina tavlor såld! Verket ”Himmelhelvete” fångades i någons gillande öga och köpte den! Jippi!!!










Denna soliga och underbara dag avslutades på kvällen med att jag, Malin och Madde hade en skön bastukväll med glass, kakor och dricka!

 

Och en sak till! Denna dag fyllde min kära lillasyster Angelica 23 ÅR!!!! GRATTIS ANGELICA!


#1 - lena

grattis till försäljningen, den tavlan gillade jag med! Den var speciell.