Veronica Sandahl

Fashion Night 2014
28:e Augusti 2014.
 
Nu när man äntligen fått CSN och känner sig lite rikare i plånboken, tog jag mig en liten shoppingtur efter jobbet. Det blev inte så mycket; en vit stickad tröja och en T-shirt från Monkl, men de kommer passa fint när hösten blir kallare och kallare.
 
Jag kanske har köpt lite för mycket kläder på sista tiden, så de bli kanske lite svårt att packa ner allting i väskan när jag åker hem igen. Men jag har hittat bra och billiga kläder så jag är mycket nöjd med dem.  
 
Jag älskar att shoppa men jag är försiktigt med pengarna och jag skulle aldrig få lusten att köpa en dyr Gucci eller Mikael Kors väska eller märkers kläder för flera tusen inne på NK. Jag hade vägarna förbi gallerian och ikväll hade de Fashion Night.
Butikerna inne i varuhuset hade extra öppet och special pris på produkterna. Också kunde man köa för att få gratis manikyr, sminking och håruppklippning av professionella makeupartister och frisörer.(Tyvärr var det väldigt lång kö på varenda ställe så de blev ingen klippning för mig. :P)
 
Jag hann se Ann-Sofie Back modevisning och här är en litet klipp av den.
 
 
 
 
 
Dom har verkligen fina kläder och väskor på NK men när jag får ett jobb och tjänar cirka 50.000:- före skatt så kanske nån dag kan jag ha råd med nånting fint och dyrt.
#1 - lena

Du får ner lika mycket grejer i en billig väska, jag lovar. Vi ses till lördag.