Veronica Sandahl

Trädgården under bron

22:e Augusti 2014.

 

Igår var det After Work på Trädgården med tjejerna i klassen. Det tog en liten stund att hitta ditt eftersom jag aldrig varit där eller ens varit i området men det gick.

Trädgården är ett stort utomhus-ställe under en bro på Hammarby Slussväg, Skanstull. Det är mittimellan inomhus och utomhus område med barer, serveringar, scener och Boulebana. Kändes som att komma in på en festivalområde och jag gillade stället direkt.

 

 
 

 

 

Vi beställde hamburgare och öl/dricka och hade det mysigt tillsammans. Vi pratade om allt möjligt om våra praktikplatser, vad vi har gjort under sommaren, vart vi bor i Sthlm och hur det känns att leva mitt i smeten.

 

Det var kul att träffa tjejerna igen. Vi har inte setts sedan vi slutade skolan och det kändes gött att träffas igen.

P.S Testade deras fotoautomat på Trädgården. 4 st bilder för 20:-, kunde inte motstå, men jag insåg lite för sent efter jag betalade att kameran skulle fota direkt, så första två bilderna blev inte så perfekt.

 

 
#1 - lena

vilka fynd! och va mysigt, verkligen ett bra tips. Ha det bra, så ses vi på tjejmilen.