Veronica Sandahl

God Jul på er....
24:e december 2010.

God Jul på er allihopa!

Ligger i tältsängen och skriver lite innan jag måste göra iordning mig inför julmiddan hemma hos mormor kl två! :) Angelica är inne i badrummet och badar! Hon kom igårkväll med sin lilla Mitzy och fick ta över den stora sängen!  Jag och syrran bor ihop nu i mammas lilla etta som vi använder när vi kommer å hälsar på familjen i Säffle. Hon får nu sova i sängen medans jag får sova i tältsängen.

  Julfesten i Gerlesborg var jätteroligt! Vi var alla utklädda till nånting som hade med julen att göra! Pepparkaksgubbe, tre vise männen, julklapp och julkrafs! Pga av bristen av utklädningskläder, tog jag bara lite julglitter i håret, band ett rött snöre med en julkula runt halsen och låtsades vara "julglitter".

Jag kom till Säffle i lördags och under veckan har jag julhandlat i sista minuten och jobbat lite på städföretaget Fixit! Dom ringde mig i måndags och under tis och ons tog jag mig en tur till Karlstad och jobbade lite! Gött att tjäna lite cash! :)

Ha en riktigt God Jul allihopa!

God Jul 
#1 - Orangesextiotalare

Va söta alla är! :D Tack så mkt för kommentaren! :) Gott nytt år till dig med!! <3