Veronica Sandahl

Happy Halloween!
31:e Oktober 2010.

Äntligen är man hemma i Säffle igen!

Jag startade igår kl 10:50 från Bovallstrands station med buss, åkte därefter först till Hallinge, sedan till Munkedal och slutligen till Trollhättan! Från Trollhättan tog jag tåget direkt till Säffle och kom hem kl 15:10. Totala restiden blev cirka fyra timmar så man var lite trött efter har åkt så länge, men jag åkte väldigt billigt så man ska inte klaga!

Kl 18:30 var jag bjuden till Isabell L maskerad party. Jag fick inbjudan ganska sent så jag hade inte planerat vad jag skulle klä ut mig till. Men tack vare mamma som gav ett mycket fiffigt förslag i sista minuten, plockade jag upp min blå basker, min svart/vit randiga tröja ur väskan, samt en röd scarf och klädde jag ut mig till "Konstnär", eller snarare  "fransyska" (Blå, vit och rött.)!

Genialt!

Tyvärr hade jag ingen målar pensel men det gick bra ändå!

På festen var gänget klädda som:

Isabell L: Fängelsefånge
Jessica G: Mimare.
Jenny E: Jack Sparrow.
Julia: Katt.
Miriam: Bunny Girl.
Erik: Rock stjärna.

Sedan (jag inte minns namnen på.) kryllade huset av Liemannen, Trollmor, en Sjökapten och Djävulen!

Senare under kvällen stack vi ner till Harrys och dansade lite! Det var fri entre för dom som var utklädda och jag kom lyckligtivis in! Puh!

Tyvärr har jag inga bilder från igår (Min kamera är trasig.) så om ingen kommer ladda ner några roliga bilder från gårdagen snart, ger jag er en liten trevlig återblick från förra årets Halloween party i Karlstad!

Ni får gissa vem som vem här! :)