Veronica Sandahl

KVIRR OCH SOLHEM
5:e April 2012.

Mycket har skett under veckan som har gått. Två utställningar har vi nu på gång att visa upp våra verk.


Den första har vi en "Teckningsuställning" inne i Konsthallen och den kommer att vara under 6-9 April. Visseligen är vi inte helt delaktiga i KVIRR men vi har ändå utställningen samma datum som dom pga av det är så mycket folk som kör runt vägarna just nu.
Jag har under veckan hjälpt till  att planera, placera och sätta upp verken på väggarna. Det är inte så lätt när det gäller så många verk men det blev en riktigt fin utställning när vi blev klara. Jag kommer också hjälpa till att vakta utställningen (Plus en utställning i Kungshamn.) under påskhelgen. Visseligen kommer jag få bra betalt men jag kommer inte kunna åka till Säffle och familjen förän på måndag.









Den andra utställningen har vi på galleri Solhem mellan 5-22 April. Detta galleri är mycket större och exklusivare i ljust och artiektur. Jag var inte med på upphängningen men ett av mina verk är där. 


















Så kom ditt å ta er en titt! Det är jättefint!