Veronica Sandahl

Min födelsedag!

14:e April 2018.

Gissa vem som fyllde år i torsdags?! Jag!
Fyllde 31 år (Usch va tiden går fort!) och jag firade min födelsedag med lite pizzaparty med gänget  inne i Tv-rummet på kvällen. Vi gjorde två hembakade pizzor. En vegetarisk och en med kött tillsammans med lite god sallad samt ostbollar och chips som snacks. Nu är 31 inte så mycket att fira men något måste man ha! Dessutom sändes "Med hälsningar från 1987" på tv 4, vilken taiming att få se en glimt hur 1987 var för mamma och pappa när jag föddes! Undrar om mamma bara en sån stor,  superspreyad frisyr och gigantiska plastörhängen? 




Nu är det bara två dagar kvar innan jag åker hem till Säffle igen! Sedan kommer jag påbörja mitt nya jobb på Värmlands museum som lokalvårdare/butiksmedarbetare. Det är just nu bara vikarie men jag är så glad för den här chansen. 

Önska mig lycka till!