Veronica Sandahl

Tack till er alla i Grövelsjön
25: April 2018.
 
Förlåt! Jag missade i förra inlägget att berätta att jag har nu avslutat min säsong uppe i Grövelsjön förra veckan. Jag åkte tidigt hem den 16:e april med bussen och sedan tåget tillbaka till Säffle. Resan tog halva dagen och eftersom jag har blivit så van vid att ha snötäcke berg och skogar runt omkring mig blev jag lite förvånad över bristen på snö och vårvärmen här i Värmland. 
 
Men innan jag åkte hem hade vi hela Grövelsjön gänget  avslutingsfest nere i Idre fjäll med god mat, öl och vin och när vi senare kom tillbaka till Grövelsjön hade vi efterfest med musik och dans inne i Tv-rummet. Var nog uppe ända till halv två på natten, sedan  behövde jag gå och lägga mig för jag hade en tidig buss att ta några få timmar senare.
Det var perfekt avslutning över min vistelse på Grövelsjön och jag kan inte tacka nog att jag fick chansen att träffa så många olika och underbara människor! 
Astrid, Anna, Sanna, Hanna, Elsa, Lisa, Sofia, Sophie, Mia, Jenny, Johan, Simon, Rasmus, Robban, Ewa, Erika, Elin, Charlie, Inget, Anke, Stina. (Om det är nån jag har missat hojta till.) Tack för den här tiden! Tack för alla roliga skidturer, tv-mys, bastu-mys, pulkaåkning, After fjäll, bil utflykter, övernattning i kåta och vinkvällar framför brasan. 
 
Tack för allt!
 
 
 
 
 

</div